Doprava a dodání.

 

DOPRAVA:

Veškeré zásilky jsou zasílány po ČR i Slovensku pouze společností GEIS PARCEL a pouze na dobírku splatnou při převzetí zboží v hotovosti. Cena je 59 Kč po celé České Republice za zásilku zboží Back on Track, 59 Kč za každý 1 ks krmiva. Doprava na Slovensko je 250 Kč za zásilku, krmivo na Slovensko neexpedujeme. GEIS PARCEL nepřijímá platební karty a zásilky doručuje pouze v pracovní dny v pracovní době. Po objednání v e-shopu obdržíte automatický e-mail s rekapitulací objednávky, poté bude Vaše objednávka vyřizována, ale již neobdržíte další e-mail.  Až při expedování zásilky Vás budeme jěště informovat posledním e-mailem, abyste přesně věděli den dodání. Po expedici bývá doručení do 2 pracovních dnů. Děkujeme za pochopení.

 

TERMÍN DODÁNÍ:

Zásilky bývají doručovány v termínu do 14 dnů, nicméně si vyhrazujeme právo na termín dodání až 30 dnů. Vždy se snažíme vyhovět a v případě slevových akcí bude vždy uveden termín dodání u vypsané akce, kdy většinou bývá delší termín dodání. 

 

VÁNOČNÍ TERMÍN DODÁNÍ:

Pro včasné doručení do Vánoc je nutné uskutečnít objednávku nejpozději do 10.12. U objednávek po tomto termínu negarantujeme včasné doručení. 

 

NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY:

Objednáním v našem e-shopu vzniká smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím. V případě nevyzvednutí/odmítnutí zásilky na dobírku, je kupující zodpovědný za poštovné a balné v částce 150 Kč. Kupující bude vyzván tuto částku uhradit, buď prodávajícím nebo jeho právním zástupcem.

 

VÝMĚNA ZBOŽÍ:

Velikosti sortimentu Back on Track jsou individuální a je proto velmi důležité vždy sebe nebo koně nebo pejska řádně změřit pro zvolení správné velikosti. Prosíme o zodpovědný přístup v tomto ohledu, protože výměny velikostí jsou vždy jednak časově náročné a jednak obsahují zbytečně další náklady pro obě strany. Především u deček pro pejsky doporučujeme opravdu řádně změřit. Samozřejmě chápeme, že se může stát, že je velikost třeba vyměnit a vždy vyjdeme zákazníkovi vstříc. V tomto případě nás zákazník musí kontakovat na info@equick.cz pro postup zaslání zboží zpět a logistiku výměny. Zákazník je zodpovědný za poštovné při vrácení zboží, my uhradíme poštovné při zaslání nové velikosti. Předem ovšem upozoňujeme, že termín dodání je delší, velikost se musí nejprve objednat čili minimálně 30 dnů od obdržení špatné velikosti. Děkujeme za pochopení.

 

Všeobecné podmínky našeho e-shopu naleznete ZDE. Pokud máte jakékoliv dotazy, prosíme, kotaktujte nás e-mailem na info@equick.cz. Děkujeme.